уторак, 7. мај 2013.

look after me and i will look after you thats something we both forgot to do

Wendy Bevan


ne znam ljubavi, iskrzalo se izobličilo
paradirali smo maštom
vrištali u pištaljke – promukne se od toga
tišina je blaga i skupa nagrada za izgrebane živce
ali
samo je tako htelo!

mi smo fanovi slučaja, čitači knjiga, cepači dosadnih stranica
napiši mi pesmu!
progutaj je sa prvim poglavljem
daj da pravimo predstavu – meni je dosadno ovako
pozvaću sve!
hor
igrače
i klovna, za strašne scene
znam sve trikove! slobodno me preseci na pola, jer sviđa mi se ta kutija!
patuljak je proglasio kraj runde i gde pobegoše muzičari?
pa hej!!!
ovo nije takva predstava..
vrti mi se u glavi
ne bacaj te noževe, pogodićeš proročicu
i hoće li neko ućutkati drekavce?!
ja ne bih kupila kartu za ovakvu čajanku
i ne prskaj se šarena nakazo!!!

šta kažu zvezde sad?
mani me kvadrata kada trouglovi lete na trapezu!
kao tematska žurka u koži i znoju, a ja zaboravila bič...
ti  zaboravi štikle od 12cm nikada nisam volela brojeve
plašim ih se
ni telefonske ne pamtim
pa  gađaj
mobilni pretplatnik trenutno nije dostupan

Wendy Bevan

Нема коментара:

Постави коментар