уторак, 14. мај 2013.

mnogi ljudi su prokomentarisali moju sve veću nevidljivost



od rođenja izbačena iz ljudskog kruga, 
društva
živim okružena ravnodušnošću
bezumna ljubav prema životu, grčevita, grozničava žudnja za njim
iza mene nema živog zida – postoji stena – sudbina
živim posmatrajuci svoj život
ceo život
– život
razluđena lobanjskim međurebarskim raznoglasjem – stihova – osećanja - ozarenja
/dovoljno dobro za početak jednog leepog silovanja/
popričekajte sa ljutnjom – tu reč niko ne voli
sasvim izvan sveta
prisutnost ne podnosim
/skrivalica/
a sebe pamtim od svoje šeste godine
nemam starosti ni lica
ne bojim se da budem smešna
ne bojim se bede
neprijateljstva
klevetanja

nemam prijatelje. ovde ne vole poeziju. ko sam ja? negostoljubiva domacica/ mlada žena u starim haljinama
obožavam nove haljine, naročito žalostive. ma nisam žena! ja nosim sve što drugima ne odgovara licu
ovde se čak i moja frizura – nepostojanje iste – dopada
/obična stvar/
opekotina
zaleči – obiži ranu
spali ranu
okusi malo meda

sve što pišem je buncanje – treba spavati
 
Alec Soth
nemma sna. nema jave opekotina čeoni sudari – ne volim
nemma sna. nema jave
opekotina
zaleči – obliži ranu
spali ranu
okusi malo meda
ložimo nameštaj – ja pišem – nisam zaposlena
nisam napisala ni jedan stih – svejedno mi je, ovako sam mirnija
i prema knjigama sam postala ravnodušna
i s kakvim prezirom mislim o svojim stihovima
ali šta me se tiču stihovi
šta tu da se voli
pamti
voli
 
Christine Webster
osećaj je užasan električan
pokažem prstom na lešinare
mumije su sigurne mete
jedno stravično oponašanje egzistencije
mnogi ljudi su prokomentarisali moju sve veću
n   e   v   i   d   lj  i   v   o   s   t

Нема коментара:

Постави коментар