недеља, 12. мај 2013.

vremenska prognoza

Marilyn Minter

grlim jastuk – znak prepoznavanja

rejv u snu zatvoren u kutiju sa starim slikama [ne pokazujem ih nikome]

sećanja pucaju po šavovima sopstvene klaustrofobije

*klaustrofobi mogu doživeti napade panike prilikom ulaska u skučene prostore kao što su liftovi, vozovi ili avioni

zbog vremenskih neprilika, svi letovi su odloženi

mole se putnici da se poređaju u redove, svako će dobiti prikladan tekst

/stariji gospodin u vojničkom kaputu sa kolicima punim svega izvodi performans ::da li bi mi dali koji dinar da li bi mi dali koji dinar da li bi mi dali koji dinar:: ili samo prodaje jevanđelje po kafki?/

*ovo je preterano pojednostavljivanje jer se klaustrofobi takođe mogu bojati gomile, tako da bi  železnička stanica, na primer, mogla uzrokovati i klaustrofobične i agorafobične napade

ali - zašto im je potreban sav taj prateći circus?!

ili sve to ima veze sa mojom odbojnošću prema normalnosti?

ravnoteža.. semplovanje pronađenih zvukova na otpadu

kao panoramska klaustrofobija

kao prava mera između normalnosti i ludila

jer imam veliku apoteku u vozu i

osmeh sa lica će morati da mi se odstrani hirurškim putem




Нема коментара:

Постави коментар