недеља, 12. мај 2013.

raša je kul lik vole ga svi

Nadja Bournonville

svuda unaokolo rašini ostaci

juče sam ga usisala sa police za knjge, ali nisam istresla vreću, pa se izmigoljio i sakrio po ćoškovima

izgleda da ga nisam dovoljno rasparčala

nervira me to, jer bas sam se trudila da

temeljno, deo po deo

sameljem, procedim, umotam, zavežem...i da ukiselim i kozerviram, kad tome dođe vreme

ne znam sta je pošlo naopako!

valjda mi je neudoban frižider, pa mu se više sviđa da se rastrči po kući

a vole ga svi, čak mu pomažu da se sastavi, znam videla sam

to mi nikako nije jasno..

kad sam uzela makaze i najavila rezove, mama mi je dala i kredu – za preciznost, onu lepu šnajdersku

roze za devojčice, jer ja sam njena devojčica i mi volimo da seckamo paramo a nekad i šijemo...

prišila sam loknicu za rever mog omiljenog sakoa.

kad je prošla zima i skinuli se kaputi, imala sam novi broš, koji sam otkrila u ormaru za stvari koje čekaju lepo vreme

visio je raša ponovo sastavljen od komšijskih mačaka i sofijine crvene mašne

bio je lep

i sad ga ne diram

nosim ga kao nakit

do sledeće zime

ne diram ga,

i oštrim

mašinicu

za

mlevenje

mesa           
                                                              
Nadja Bournonville



sometimes at night,
i dream of the most terrible things
i take a hammer and i creep out of bed
and i raise it high
and i smash your head
fibular and tubular
and ribs and cages, too
in fact, while i'm here
i'll smash the whole of you

smaaaaaaaaaaash!











Нема коментара:

Постави коментар