уторак, 7. мај 2013.

premeštanje nameštaja se nije dogodilo






svakog meseca uskočim u novu boju

prolazim kroz svoj plavi period

velike bare teget pliša padaju iz mene

u prošlosti je sve uvek bilo crveno

višnja crveno, rak crveno, crveno kao krv/ sliva se po podu od želje

skoreno crveno kad sam bila u svom destruktivnom periodu koji riče pred prozorom šćućuren kao sumo

goji me, mazi me, cedi i hrani

modrozelena maglina jutra kurvanjski podseća da sam ja žena sa brzim menama

razmeđeno stanje

rodiću seksualnu igračku koja ume sa rečima

koketirati kako to dalekovide žene mazno rade

neće joj biti bitna poezija

osetiće erekciju

drhtave treptaje dodira

slatkasto lepljivi nemir

ona

toplokrvna živuća iluzija

uglibljena posred izrovarenog hodnika u meni će videti uljeza

udeliću joj srce kao kukavica jaje

posle ga iščupati i baciti kroz prozor

jer to mi je u prirodi

pokidaću očnjake u sopstveno meso ih zariti

moja gadost

moja zakrpljena kotrljajuća plavost

ima krvava stopala

ne vredi

podložna sam svemu i svačemu i svakome

prinuđena na susrete i doticaje

premeštam nameštaj

predmete

stvari

nizanje poznatih već viđenih fragmenata života

na ivici žulja i diskretne trpeljive nelagode

soba je pozelenela od napora

jer

takav je zakon kolotečine

navike

iste boje i ukusa



ne oblačim se više u plavo




Нема коментара:

Постави коментар